sobota, 30 sierpnia 2014

Załamałam się.... Po tym jak tu weszłam po prawie pół roku nieobecności naprawdę sie załamałam.  To co tu wstawiłam jest tak żałosne, że aż braknie mi słów. Ostatnio zczęłam pisać wszystko od początku, więc już niedługo zedytuje całego bloga, wstawię inny, nowy, lepszy tekst, zmienie tło i wszystkie ustawienia. Nie jestem jdnak w stanie przewidzieć kiedy to zrobię, nie chcę, aby było tak beznadziejne jak dotąd. ;(Całe opowiadanie bedzie miało o wiele bardziej rozbudowana fabułę niz poprzednie oraz pojawią sie nowe postacie (nie pojawiajace się w książce). Mam nadzieję, że uda mi sie to zrobić jak najszybciej...:(

1 komentarz:

  1. Przepraszam za SPAM, ale nigdzie nie znalazłam SPAMOWNIKA, więc postanowiłam zamieścić tę informację w komentarzu pod najnowszym postem :)

    Zapraszamy do Katalogu Granger, zbierającego opowiadania, w których jednym z głównych bohaterów jest Hermiona Granger, u boku innych osób. Poza opowiadaniami z Granger w roli głównej, znajdziecie tu również wiele ciekawych konkursów, dyskusji i pomysłów, które mamy nadzieję wdrożyć najszybciej jak to tylko możliwe. Stwórzmy razem prawdziwe stowarzyszenie, rozwijajmy swoje pasje i poznawajmy nowych ludzi!

    katalog-granger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń